Farid İslamov
Heç nə tapılmadı
View All Result
  • Gündəm
  • Xəbərlər
  • Maraqlı
  • Səyahət
  • Dünya
  • Faydalı
  • Əlaqə
Farid İslamov
  • Gündəm
  • Xəbərlər
  • Maraqlı
  • Səyahət
  • Dünya
  • Faydalı
  • Əlaqə
Heç nə tapılmadı
View All Result
Farid İslamov
Heç nə tapılmadı
View All Result
Ana səhifə Xəbərlər

Mətn tərtibatı üçün 27 tövsiyyə

2020-11-02
in Xəbərlər
0
Mətn tərtibatı üçün 27 tövsiyyə
156
PAYLAŞIM
1.9k
VIEWS

Müəllif: Samir Karimov

www.samirkarimov.com

Mətn yaxşı tərtib olunanda onu böyük həvəs ilə oxuyursan. Gözəl tərtib olunmuş mətni “skan” eləmirlər – onu oxuyurlar. Bloq və ya saytınızın ziyarətçisinin diqqətini cəlb etmək üçün mütaliə prosedurunu maksimum dərəcədə asanlaşdırmalısınız. Materilaınız nə qədər asan qavranılırsa, istifadəçi o qədər də çox oxuyacaq.

Lorem-ipsum

Mətnin oxunulması üçün o, birinci növbədə yaxşı tərtib olunmalıdır

Aşağıda mən sizə Rusiyanın məşhur kopirayter Denis Kaplunovun “Kontent, marketinq və rok-n-roll” kitabından mətnləri oxucuların gözləri üçün maksimum dərəcədə asanlaşdıran 24 tövsiyyəni təqdim edirəm + 3 tövsiyyə də məndən 🙂

  1. Elektron mətni dərc edəndə qarmaqsız şriftlərdən istifadə edin (Verdana, Tahoma, Arial, Calibri)
  2. Şrift nə çox xırda nə də çox böyük olmalıdır. Ortalama ölçü – 12
  3. “Qaranı ağın üstündə” oxumaq “ağı qaranın üstündə”n daha asandır
  4. Cümlənin optimal uzunluğu – maksimum 2 sətir
  5. Müxtəlif ölçülü cümlələri növbələşdirin
  6. Abzasın optimal ölçüsü – 4-5 sətir çox olmasın
  7. Mətnin monoton görsənməməsi üçün müxtəlif həcmli abzasları növbələşdirin
  8. Mütaliə üçün sətrin ən rahat uzunluğu – 60-80 simvol
  9. Abzasların arasında 1 sətirlik interval saxlayın
  10. Mətnin başlığı (əsas mətndən nisbətən) qalın və daha böyük şrift ilə yazılmalıdır
  11. 2 sətirdən böyük uzun başlıqlar qıcıqlandırırlar
  12. Dırnaqların içində olan başlıq daha çox diqqəti cəlb edir
  13. Mətnin struktur hissələrini altbaşlıqlar ilə bölmək lazımdır – şrifti yarımqalın edin, ölçünü böyütməmək də olar
  14. Nişanlanmış və nömrələnmiş siyahılardan istifadə edin – onlara müxtəlif sadalamaları yerləşdirirlər (nişanlanmış siyahılarda olan məlumatı həvəslə oxuyurlar)
  15. Oxuyucunun diqqətini cəlb etmək üçün mətnin əsas fikir və ifadələri xüsusi qeyd edin
  16. Vasitəsiz nitqi və sitatları kursiv və ya əlyazma şrifti ilə qeyd edin
  17. Kursiv ekrandan çox kağızın üstündə daha yaxşı görsənir, ona görə ondan sui-istifadə etməyin
  18. Mətndə rəqəm və nömrələrdən istifadə edin – onlar mətnin monotonluğunu azaldırlar
  19. Mətniniz nə qədər böyük olsa, o qədər onu daha az diqqətlə oxumaq istəyirlər
  20. Böyük hərflər ilə yazılmış sözlərini sayını məhdudlaşdırın, əsasən də başlıq və altbaşlıqlarda
  21. Bir mətndə şriftin və tökmələrin müxtəlif rənglərindən istifadə etməyin
  22. Bir mətndə ikidən çox müxtəlif şriftlərdən istifadə etməyin
  23. Tire ekranda iki nöqtədən və nöqtəli vergüldən daha yaxşı görsənir
  24. Sizin linkləriniz gözə çarpacaq dərəcədə qeyd olunmalıdır

+ 3 tövsiyyə

25. Ə,Ü,Ö,Ç,Ş kimi hərflərimiz yaxşı çap olunan şriftlərdən istifadə edin
26. Durğu işarələrini həddindən artıq istifadə etməyin, əsasən də nida (!!!!) və sual (????)
27. Mətndə şəkilləri yerləşdirəndə onların ölçü və keyfiyyətinə diqqət yetirin. Qeyri-dəqiq şəkilləri yerləşdirməyin

Bu siyahını çek-list kimi saxlayıb, çap edib və əliniz altında saxlamağınız arzuolunandır. Həmçinin də, şərhlərdə öz tövsiyyələrinizi də qeyd edin.

P.S. Əgər sizin mətninizdə linklərdən istifadə olunursa, onlar yeni pəncərədə açılmalıdırlar. Əks halda siz oxucunuzu itirəcəksiniz.

P.S.S. Əgər siz mətnizin tərtibatı və oxuculuğun üzərində işləmirsinizsə, müştərilərin ümumi həcmin cəmi 10% oxumasına hazır olun.

İşlərinizdə uğurlar!

Rəylər

rəy

Paylaş62Tweet39Paylaş11GöndərPaylaş

Həmçinin oxu

Offlayn reklamı hansı yolla ölçmək olar?
Xəbərlər

Offlayn reklamı hansı yolla ölçmək olar?

2020-11-02
remarketing,marketinq
Xəbərlər

Remarketinq! Yeni nəsil onlayn marketinq!

2020-11-02
internet marketinq muharibe 189 uber salam city taxi
Xəbərlər

İnternet marketinq müharibələri 2! Uber vs 189 vs City taxi vs Salam Taksi!

2020-11-02
mohtesem cv resume
Xəbərlər

Möhtəşəm CV hazırlamaq üçün pulsuz 5 vasitə! + bonus məsləhətlər!

2020-11-02
budcesiz marketinq, marketinq, az xercle marketinq
Xəbərlər

Büdcəsiz marketinq! Az xərclə çox müştəri cəlb etməyin 13 yolu!

2020-11-02
her kesi heyran edacak teqdimat
Xəbərlər

Hər kəsi heyran edəcək təqdimat hazırlamaq üçün 14 şablon!

2020-11-02
internet marketinq
Xəbərlər

İnternet marketinqin qələbəsi və ya ənənəvi reklamın sonunun başlanğıcı!

2020-11-02
azercell, bakcell
Xəbərlər

İnternet marketinq müharibələri! Azercell vs Bakcell!

2020-11-02
marketinq, termin,
Xəbərlər

Marketinq haqqında bilməli olduğunuz 60 termin!

2020-11-02

Ən çox oxunan

  • budcesiz marketinq, marketinq, az xercle marketinq

    Büdcəsiz marketinq! Az xərclə çox müştəri cəlb etməyin 13 yolu!

    173 paylaşım
    Paylaş 69 Tweet 43
  • Offlayn reklamı hansı yolla ölçmək olar?

    169 paylaşım
    Paylaş 68 Tweet 42
  • Möhtəşəm CV hazırlamaq üçün pulsuz 5 vasitə! + bonus məsləhətlər!

    168 paylaşım
    Paylaş 67 Tweet 42
  • Hər kəsi heyran edəcək təqdimat hazırlamaq üçün 14 şablon!

    164 paylaşım
    Paylaş 66 Tweet 41
  • Məsafədən işləyənlər üçün kruiz gəmiləri ofisə çevrilir

    164 paylaşım
    Paylaş 66 Tweet 41

Ən son xəbərlər

Məsafədən işləyənlər üçün kruiz gəmiləri ofisə çevrilir

Məsafədən işləyənlər üçün kruiz gəmiləri ofisə çevrilir

2020-11-02
Offlayn reklamı hansı yolla ölçmək olar?

Offlayn reklamı hansı yolla ölçmək olar?

2020-11-02
remarketing,marketinq

Remarketinq! Yeni nəsil onlayn marketinq!

2020-11-02
Farid İslamov

  • Gündəm
  • Xəbərlər
  • Maraqlı
  • Səyahət
  • Dünya
  • Faydalı
  • Əlaqə

© 2020 Islamov.az
Vebsaytın hazırlanması: WPBUDDY.CA
© 2020 Islamov.az - Vebsaytın hazırlanması: WPBUDDY.CA

Heç nə tapılmadı
View All Result
  • Gündəm
  • Xəbərlər
  • Maraqlı
  • Səyahət
  • Dünya
  • Faydalı
  • Əlaqə

© 2020 Islamov.az
Vebsaytın hazırlanması: WPBUDDY.CA
© 2020 Islamov.az - Vebsaytın hazırlanması: WPBUDDY.CA